Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

meet people

Page Title Module
Move Remove Collapse

X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meet people

Hello,

I'm coming in Tokyo in august for one or two months and I would like to meet some of you to hang out and exchange feelings about japanese life.
    I'm french but half- japanese (but look like a perfect gaijin, sadly!) and speak french, japanese and english. I've lived 5 years in Tokyo when I was a teenager. I love Tokyo but don't know anymore what are the nice places for the moment !

Matane!

Re: meet people

so nobody here like to exchange feelings! That's sad!
    Is there anyone who would like to talk about Japan? I miss that country for a lot of different reasons. As I'm half japanese, I would like to know what other half japanese people think about living in Japan? I would really like to speak with other people like me.

Mia, a girl who just want to exchange opinions

Comment

Hi Mia,

I have been in Tokyo for 4 months. I would love to meet you when you come. I used to study French in High School. Now I only study Japanese.

kiisu

Comment

Let's meet when you come
        I have many things to say about japan
        Aussi, je peux communiquer en francais
        kureba aimachoo
        Prends soin de Mia

Comment

Bonjour Mia,

Je suis Marvin Bélanger et je suis sur le point de signé un contras avec une firme Japonaise pour 1 ans+. Je suis Québécois donc 100% gaijin. Jfai déjà travaillé avec des Japonais au Canada et en Allemagne mais jamais au Japon.
          Ce sera ma première exposition à la société Japonaise. Je serais à Tokyo si contras ce confirme vers la fin dfaoût. Je serais bien comptant dféchangé avec toi sur cette société et partager virtuellement ou si le contras ce concrétise autour dfun bon théccà la Japonaise.

Je suis technicien dfentretien dfavion (mécanicien dfavion) spésialisé sur lfavion dfaffaire : Global Express de Bombardier. Je vais travailler pour la JCAB (Japan Civil Aviation Bureau). Je suis très positif a lfidée de fouler le sol du pays du soleil levant.

Marvin

Comment

BONJOUr i am glad t find ur ad
            any way i thing get in touch with many friends in japan is so easy for me.
            if you need help we can teach u how

talk to u later i am living in kansai depuis 7 mois mais je descends a tokyo de temps en temps abientot mia

Comment

Working...
            X